생일축하합니다 我愛你 fansub~*(*´∀`*)☆
2013. július 2., kedd; 2 comment(s)
Boldog 1. születésnapot a 我愛你 fansubnak, ami napra pontosan 2013. június 20-án volt *(*´∀`*)☆ Inkább dalokat fordítottunk és filmeket inkább, eddig egy sorozatunk van csak, a To The Beautiful You, ám hamarosan új sorozat van a láthatáron ^^

A 我愛你 fansub rövid történetét most elmondom, mi volt eddig :3 *úgy tesz, mintha több éves lenne a fansub*
Még (2012. jún.) 20-a előtt (3-4 nappal) barátnőmmel kitaláltuk, hogy kéne valami filmet nézni, ám a kiszemelt film, a Blind, csak angol felirattal volt. Nekiálltam, hogy megcsinálom, ám nagyon lassan ment mert ez volt az első fordításom és akkor még az angolom se volt olyan jó. Mikor végeztem vele, gondoltam, hogy felrakom valahova, hogy a barátaim le tudják tölteni, aztán rájöttem, hogy ha már megcsináltam akkor akárki meg tudja nézni szóval megcsináltam a fansubot ami shiina subs néven futott még ^^ Aztán úgy gondoltam ez is lesz az első és utolsó fordításom, mert hát nekem minek fordítani. Aztán nem tudom, valamilyen isteni sugallat hatására elkezdtem fordítgatni dalokat, aztán eljutottunk odáig, hogy elkezdünk fordítani egy sorozatot. Ayuval elkezdtük a To The Beautiful You-t, ám 5. rész körülre eltűnt, és másokkal folytattam. Eunmi már az elején felajánlotta segítségét és ő volt a lektor szinte végig, természetesen nem mindig ért rá, ilyenkor már lektorált. Su is mondta, hogy segít, így miután Ayu nem volt, ő segített nekem. Nagyon nehezen ment a fordítás, mert elkezdődött a suli és nem volt időnk fordítani, így egy részt az Ázsia Ékkövei közösségi fordítás csinált nekünk és időközben kiírt fordító, lektor keresésre jelentkeztek ketten akik beszálltak az utolsó pár rész erejéig segíteni. A TTBY közben dalokat fordítottam/tunk mivel inkább én fordítok ide dalokat és miután vége lett a To The Beautiful You-nak, utána kicsit lepihentünk. 3 hónapos szünet után a Werewolf Boyjal tértünk vissza, amit Eunmi fordítása, a Crazy Waiting követett, majd a Confession of Murder című filmet hoztuk az én fordításomban. Most első születésnapunkra akartunk hozni sorozatot meglepetésként, de elég sok dolog közbejött. Újabb 3 hónapos szünet után hamarosan új sorozattal tér vissza a woaini fansub ;)

Köszönjük a sok támogatást, kedves szót, reméljük sokáig velünk lesztek még (:

@ 7:30